חיפוש

מכשיר לייזר להסרת קעקועים

מאת: יורם גלר, מנהל המרכז לטכנולוגיה אסתטית

מתחרטים על קעקועים בגופכם?
אם פעם טשטוש קעקוע בלתי רצוי היה תהליך מכאיב ומותיר צלקות, הרי שעתה ניתן לעשות זאת באמצעות שיטת THR.

הטכנולוגיית החכמה של מכשיר לייזר להסרת קעקועים

טכנולוגיות לטשטוש קעקועים התקדמו מאוד לאחרונה וניתן היום לטשטש קעקועים במינימום זמן וכמעט ללא כאב. בטכנולוגיות הישנות תצטרכו לעבור כמה מדורי גיהינום והליך הטשטוש מכאיב, כרוך בכאבים ולעיתים בצלקות, לא עוד. על-מנת להבין את הטכניקה יש להסביר כי הליך הקעקוע כרוך בהחדרת דיו לשכבת הדרמיס באמצעות אקדח קעקועים. תהליך ריפוי החדרת הפיגמנטים מייצר שכבת סיבי קולגן, עם הזמן הפיגמנטים נוטים לחדור עמוק יותר בתוך שכבת הדרמיס, מה שגורם לקעקוע לאבד מחדותו.

מכשיר הלייזר להסרת קעקועים THR Yag LASER באמצעות טכנולוגיית Q-Switched ND:YAG פועלת באורך גל ספציפיים 532/1064NM  באנרגיה גבוהה מאוד וברוחבי פולס קצרים ביותר.

באיזה אופן פועלת שיטת THR ?

פולסי לייזר נקלטים באופן אקטיבי בפיגמנט הקעקוע, מתפרקים לחלקיקים מזעריים ומסולקים מהגוף ע"י המערכת החיסונית והלימפה. התהליך בטוח, הודות לאורכי הגל הספציפיים. רק פיגמנט הקעקוע מגיב לטיפול ולא מתרחשת פגיעה ברקמה מסביב.

תופעות לוואי אפשריות

הלבנה מיידית של אזור הקעקוע / איפור קבוע, למספר דקות,  התנפחות קלה, אדמומיות האזור, טיפות דם זעירות: נדיר, התכהות הקעקוע בימים הקרובים כתוצאה מעליה של הפיגמנט קרוב יותר לפני העור, תחושה כמו אחרי שיזוף, גלד, גירוי / יובש בעור, כוויה: אך ורק בהתאמת אנרגיה לא נכונה!

מה ישפיע על יעילות הטיפול ?

קעקוע חובבני  Amateur או מקצועי PRO:

סוג הצבע: הפיגמנטים הצמחיים הם הקלים יותר להסרה והפיגמנטים הכימיים הם הקשים יותר.
עומק הפיגמנט: ככל שהפיגמנט עמוק יותר, קשה יותר לטשטש אותו ו/או נדרשים יותר טיפולים על קבלת תוצאה סופי.
צבע הקעקוע: צבע שחור וכחול הם הצבעים הקלים ביותר לטשטוש בעוד שצבעים ירוק וצהוב הם עמידים יותר, קעקועים המכילים צבע לבן (טיטניום דיאוקסיד) לא ניתנים להסרה.
"גיל" הקעקוע: ככל שקעקוע ישן/ ותיק יותר, כך הוא קל יותר להסרה, קעקועים "טריים" מכילים יותר דיו ופיגמנט ולרוב צבעוניים.

המפתח לטשטוש / הסרה נכונה:

בראש ובראשונה שימוש בטכנולוגיה יעילה כמו THR Yag LASER .
רצונו של המטופל, ציפיותיו ותקציבו. הפעולה המלאה אינה מתבצעת בטיפול אחד ונדרשים מספר טיפולים בטוחים, התוצאה שתתקבל תהיה הדרגתית ובוודאי תשביע רצונו של המטופל בסופו של התהליך.

 

מכשיר לייזר להסרת קעקועים
THR ICE+2 FREEZE LASER
טרייד אין לכל מכשיר!

קבלי עד 50,000 ₪ זיכוי בהחזרת מכשיר ישן!