חיפוש

מכשירי הסרת שיער לשימוש מקצועי – לא מה שידעת !

מאת: יורם גלר, מנהל המרכז לטכנולוגיה אסתטית
טיפולי הסרת שיער באמצעות קרני אור קיימים בשוק הישראלי, כמו גם העולמי, למעלה מ-20 שנה. זו תעשיה ענקית המונה קליניקות רפואיות, קוסמטיקאיות ויצרנים המביאים את החידושים.

IPL

בתחילת הדרך הובילה טכנולוגיה שכונתה IPL (פולסי קרני אור בצורות גל שונות בפולסים ובמרווחים). לשעתו זו הייתה פריצת הדרך שגרמה לתעשיית האסתטיקה לנוע לעבר שימוש נרחב ומסחרי וכן התאים גם לקוסמטיקאיות. טכנולוגיית ה- IPL גרמה להרס פוטו-תרמי אקטיבי של שורש השערה, כמו גם פיגמנט בהבהרת העור וקטילת חיידקי האקנה. מכשירים אלה בעבר היו איטיים, מתחממים ובין השאר גרמו לכוויות מרובות. טכנולוגיות אלה קוררו באמצעות מאווררים, VENTA, שלא סיפקו את הנדרש לספקי הכוח במכשיר.

THR IPL

הדור הבא היו מכשירי THR IPL מקוררי מים. מכשירים אלו הגיעו למהירות עבודה ניכרת, כ-25 דקות לחצי גוף. אנרגיות גבוהות וידיות קירור עמוק. מכשירים אלה, הם הפופולאריים בענף ונמצאים כמעט בכל מכון המכבד את עצמו. הדור האחרון בסדרה מבוסס על שילוב טכנולוגיות. ההנחה היא ש-IPL לא יכול לספק תוצאות קליניות לחלק מהקהל שאינו מגיב טוב לטיפול.

THR LASER

להשגת תוצאות מקסימאליות המכונים המובילים נזקקו לטכנולוגיה נוספת, ה-LASER.
גם הלייזר עבר תהליך שדרוג והיום מכשירי הלייזר מהירים, אינם מכאיבים ברובם ומשיגים תוצאות קליניות מיטביות.

שילוב IPL+LASER

המהפכה- מכשיר המשלב IPL ו-LASER כדוגמת THR FREEZE LIGHT MAX-2 . טכנולוגיה מהפכנית זו משלבת DIODE LASER בטווח של 808 ננומטר המתאימים להסרת שיער מקסימאלית. המטפל מצידו משלב ידיות בהתאם למהלך צמיחת השיער. רוב הטיפולים יתבצעו בידית הלייזר, במידה ונשארו קבוצות שיעור עקשניות ניתן להשלים בידית HR- THR IPL.

יתרונות הלייזר ברורים: אור ממוקד, נורה ללא הגבלת פולסים, מהירות וחוסר בכאב.
גם משרד הבריאות הישראלי מכיר בלייזר כמותר לשימוש לקוסמטיקאיות על פי חוק שהתקבל בשנת 2012 חוק ציוד רפואי, המגדיר את האנרגיות המותרות בטיפולי קוסמטיקה. הטכנולוגיה מצידה הלכה צעד נוסף קדימה ומכילה אפשרויות שונות של LASER כדוגמת ידיות לטיפולים שונים כמו טשטוש קעקועים, טשטוש צלקות, נימי דם וטיפולי קמטים.

TWO in ONE

השאלה מה יותר יעיל IPL או LASER ? התשובה ניתנת באמצעות מערכת TWO in ONE , הכול במכשיר אחד, המכילה את כל האפשרויות להעניק למטפל שילוב מקסימאלי של אנרגיות, לתקוף את זקיקי השערה במגוון קרני אור 808 DIODE LASER ללא הגבלת פולסים ו-IPL בעל ננומטר רחב ביותר. התוצאה- מקסימום הסרת שיער האפשרית ללא כאב וזמן טיפולים קצר. שילוב טכנולוגיות TWO in ONE הינו למעשה הדבר החם בענף האסתטיקה וראוי לכל מכון להתקדם לעבר הדור הבא.

THR ICE+2 FREEZE LASER
טרייד אין לכל מכשיר!

קבלי עד 50,000 ₪ זיכוי בהחזרת מכשיר ישן!