כשטכנולוגיה ויופי נפגשים

טכנולוגיות ומכשור קוסמטי חדשני הם כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהטיפולים במכון הקוסמטי, ולצד התכשירים הקוסמטיים המתקדמים, הם מאפשרים כיום לקוסמטיקאיות במכון להגיע במהירות לתוצאות מרשימות ללא צורך בטיפולים פולשניים. שתיים מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר הן פרקשיונל RF ומיקרונידלינג. מהן בדיוק טכנולוגיות אלו, אילו מטרות הן נועדו להשיג וכיצד הן משפיעות על העור שלנו?

תמונה שמכילה אדם, עור, טקסט, עיסוי

התיאור נוצר באופן אוטומטי

לצד ההתקדמות בתחום מדע הקוסמטיקה והפיתוח של תכשירים ופורמולות מתקדמים, חלה בעשורים האחרונים פריצת דרך של ממש בתחום הטכנולוגיה והמכשור הקוסמטי. טכנולוגיות חדשניות, בהן טכנולוגיות קול, אור, גלי רדיו ולייזרים שונים, המשמשות לצד הטיפול בתכשירים קוסמטיים, מאפשרות כיום לקוסמטיקאיות במכון להגיע לתוצאות מרשימות בטיפולים האסתטיים בקמטים, בחידוש העור, במיצוקו, בתופעות פיגמנטציה, יובש בעור, צלקות ועוד. כמה מהפיתוחים החדשים מבטיחים יעילות רבה במיוחד, ללא פולשנות, ובזמן קצר יותר. שתיים מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר הן פרקשיונל RF ומיקרונידלינג. מהן בדיוק שתי הטכנולוגיות הללו, אילו מטרות הן נועדו להשיג וכיצד הן משפיעות על העור שלנו?

פרקשיונל RF
פרקשיונל RF (Fractional RF) היא טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת בתחום הקוסמטיקה, הפועלת על ידי שליחה של חום מבוקר אל השכבות העמוקות של העור, תוך יצירת פציעות מיקרוסקופיות מבוקרות באפידרמיס ובדרמיס. פציעות מינימליות אלה מאותתות לעור שהוא כביכול נפגע, וכך מגרות את העור לייצר קולגן, ותורמות להחלקת קמטים, לחידוש העור ולמיצוקו, ולשיפור משמעותי במראהו. 

טיפול בטכנולוגיה זו נחשב לבטוח, יעיל ומספק תוצאות מרשימות בהפחתת קמטים, צלקות ובשיפור המראה הכללי של העור מרקמו וגמישותו. כל זאת, תוך שמירה על תחושת נוחות מקסימלית למטופל, עם מינימום תופעות לוואי ומקסימום תוצאות. 

השפעות חימום גלי הרדיו RF

חימום גלי הרדיו גורם להשפעות פיזיקליות וביולוגיות מגוונות ברקמות העור: 

  • השפעה תרמית – החום גורם להתמוטטות סיבי הקולגן והאלסטין בעור, תוך יצירת תנאים אופטימליים לצמיחה של סיבי קולגן חדשים וחזקים יותר. 
  • השפעה חשמלית – גלי הרדיו גורמים לתנועה של יונים בתוך התאים, מה שמביא להאצת תהליכים ביולוגיים כמו חילוף חומרים וייצור קולגן. 
  • השפעה על זרימת הדם – חימום הרקמות גורם להרחבת כלי דם, שיפור זרימת הדם וחמצון רקמות העור.

לאילו מטרות מתאים הטיפול?
לטיפולי אנטי-אייג'ינג, לטיפול בצלקות פוסט אקנה, חטטים, צלקות  קמטים עמוקים, מתיחת בטן ללא ניתוח ומתיחת פנים ללא ניתוח. 


מיקרונידלינג
טכנולוגיית המיקרונידלינג (Microneedling) מתבססת על פעולה מכנית – באמצעות החדרה של מחטים דקיקות לשכבת העור העליונה. החדרת המחטים, המבוצעת באופן שטחי, יוצרת פציעות זעירות ומבוקרות בעור, המאלצות אותו להצמיח רקמה חדשה ובריאה על ידי שרשרת של תהליכים ביולוגיים הכוללים בין היתר:

  • שיפור בזרימת הדם באזור המטופל ופינוי של התאים שנהרסו. 
  • צמיחה של תאים חדשים – העור מתמלא בתאים צעירים ורעננים, והוא נראה חיוני וזוהר יותר. 
  • בנייה מחודשת של קולגן ואלסטין, החיוניים למראה עור צעיר ובריא. 
  • הגברת הייצור הטבעי של חומצה היאלורונית בעור. 

תהליך חידוש העור ממשיך לאורך מספר שבועות לאחר הטיפול, ובמהלכם סיבי הקולגן והאלסטין נבנים ומתארגנים מחדש בתוך הרקמה.

לאילו מטרות מתאים הטיפול?
הטכניקה של מיקרונידלינג מתאימה לטיפול בעור רפוי, בעיקר בשלבים הראשונים של נפילת העור, תורמת למיצוק, הידוק ועיבוי רקמת הדרמיס, להבהרת כתמי פיגמנטציה, לטיפול בנקבוביות פעורות ולחידוש מרקם העור. 

שתי טכנולוגיות באותו מכשיר
לאחרונה פותח מכשור מיוחד THR APOLLO, המשלב במכשיר אחד את שתי הטכנולוגיות – פרקשיונל RF ומיקרונידלינג. השילוב מאפשר לטפל במגוון בעיות עור ולקבל תוצאות מהירות, אפקטיביות ומרשימות יותר. זאת, לצד זמן החלמה קצר ומינימום תופעות לוואי/אי נוחות.

סדרת המכשירים של THR בעלי טכנולוגיה מובילה ובלעדית, הינה פרי פיתוח של המרכז לטכנולוגיה אסתטית, והיא משמשת מזה שנים קוסמטיקאיות, רופאים ומכוני אסתטיקה מובילים בארץ. 

תמונה שמכילה גאדג'ט, חשמל, מכשיר חשמלי, מצלמה

התיאור נוצר באופן אוטומטי

באילו מצבים ובעיות עור ניתן לטפל באמצעות THR APOLLO?

למעשה, מכשיר ה- THR APOLLOמאפשר לטפל בכל טווח המצבים ובעיות העור שבהן ניתן לטפל בכל אחת משתי הטכנולוגיות בנפרד:

לטיפולי אנטי-אייג'ינג, לטיפול בצלקות פוסט אקנה, חטטים, צלקות  קמטים עמוקים, מתיחת פנים ללא ניתוח. 

  • חידוש ושיפור מרקם העור
  • מיצוק ומתיחה של עור רפוי
  • טשטוש והפחת קמטים וקמטוטים
  • הבהרת העור והענקת גוון אחיד
  • שיקום צלקות פוסט אקנה
  • נקבוביות פעורות
  • סימני מתיחה
  • הצערת עור הידיים