חיפוש

טכנולוגיה מתקדמת בטיפולים קוסמטיים

מאת: ז'אנה גליק, מומחית לטכנולוגיה אסתטית, קוסמטיקאית מוסמכת

IPL , RF, לייזר, פילינג יהלום, אולטרסאונד וכו'… כל אלה כבר מזמן לא סתם מילים אלא חלק בלתי נפרד מהמקצוע שלנו והרשימה כנראה רק תלך ותגדל בשנים הקרובות. הטכנולוגיה נכנסה עמוק לחיינו כקוסמטיקאיות וברוב מכוני הקוסמטיקה, גדולים כקטנים, תמצאו מכשור כזה או אחר. שילוב של מכשור בטיפולי אסתטיקה מאפשר לנו להגיע לתוצאות טובות יותר במהירות והשפעה מרשימה באופן ניכר. לפעמים, זאת הדרך האולטימטיבית להגיע לתוצאה בכלל.

שילוב בין מכשור מקצועי לבין תכשירים קוסמטיים שמותאמים בצורה נכונה, הוא שילוב מושלם. הסיבה לכך פשוטה – רוב התכשירים פועלים בצורה חיצונית והשפעתם מכוונת רק על האפידרמיס (למעט מספר חומרים פעילים שיכולים לחדור לשכבות עמוקות יותר), מצד שני במכשור המקצועי (IPL, RF) הפעולה מכוונת לדרמיס. כך אנחנו יכולים להשיג תוצאות טובות הרבה יותר.

טיפול באקנה במכון הקוסמטי

טיפול באקנה הוא דוגמה טובה לשילוב חומרים וטכנולוגיה. טכנולוגית IPL  (Intense Pulsed Light) הוכיחה את עצמה במשך שנים כטיפול יעיל ובטוח. הטיפול מבוצע בעזרת קרן אור באורכי גל 540-1,200 נ"מ החודרת עמוק לרקמה. קרן האור נקלטת ע"י הפורפירין שנמצא בסביבת החיידק. הפוריפין מתפרק ומשחרר חמצן פעיל הפוגע בחיידק האקנה. כידוע, החיידק P.Acne הוא חיידק אנאירובי שלא יכול להתרבות בנוכחות חמצן ופעולת קרן האור משמידה אותו. השפעה נוספת של קרן האור היא חימום מקומי וריכוך הסבום המופרש בצורה מוגברת מבלוטות החלב, בקרב אותם מטופלים הסובלים מאקנה. ברגע שהסבום פחות סמיך הוא מתנקז בצורה קלה יותר ופחות מדביק את תאי האפיתל בנקבוביות. כתוצאה – לא נוצרים תנאים אנאירוביים המתאימים להתפתחות והתרבות מושבות חיידקי P.Acne.

על מנת לשמור על התוצאות שהושגו בתום סדרת טיפולים אינטנסיבית, יש צורך בטיפולי תחזוקה אחת לחודש- חודש וחצי, במקביל לשגרת טיפוח ביתית המותאמת ע"י קוסמטיקאית לעור בעייתי.

טיפולי מיצוק בעזרת מכשור טכנולוגי

דוגמה נוספת של שילוב מנצח בין טכנולוגיה לתכשירים קוסמטיים, היא טיפולי מיצוק והבהרה. המובילה בשיטות המיצוק היום היא טכנולוגיית RF (Radio Frequency). מדובר בזרם חשמלי בתדר של כ- 1MHz זהו זרם חילופין שמשנה את כיוונו באופן מחזורי. הזרם עובר בין האלקטרודות ברקמת הדרמיס ומחמם אותה באופן מקומי. כתגובה להתנגדות לזרם החשמלי, הרקמה מתחממת ומשפיעה על סיבי הקולגן הקיימים – גורמת לכיווצם , מה שנותן מראה מוצק יותר של העור. זאת התוצאה המיידית בטיפולי RF. בנוסף להשפעה המיידית, טיפול RF גורם לתאי הפיברובלאסט לייצר סיבי קולגן חדשים. מדובר בתוצאה לטווח ארוך, כיוון שתהליך בניית הקולגן הוא תהליך הנמשך בין שלושה שבועות עד שלושה חודשים.

במקביל, הקוסמטיקאית תתאים שגרת טיפוח ביתית הכוללת פילינגים, חומצות וחומרים פעילים אחרים המעודדים את התחדשות העור.

טכנולוגיה אסתטית בשימוש הקוסמטיקאית

לסיכום, בכדי לשפר משמעותית את מצב עורם של המטופלים, נצטרך לשלב טכנולוגיה חדישה במקביל לטיפול בעזרת תכשירים. שילוב עבודה עם מכשור מקצועי יביא לתוצאות מהירות ושביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות. במרכז לטכנולוגיה אסתטית תמצאי מגוון מכשירים רחב לטיפול בכל בעיות וצרכי העור. בנוסף, תזכי להדרכה אישית והסמכה מקצועית על המכשיר אותו תרכשי לקליניקה הפרטית שלך.

טכנולוגיה אסתטית היא כלי עזר חשוב ומשמעותי בטיפולים, אך מה שקובע את התוצאה הסופית זו גישה מקצועית, אינדיבידואלית ובניית תוכנית נכונה ואישית לכל מטופל ומטופל.

טכנולוגיה אסתטית
THR ICE+2 FREEZE LASER
טרייד אין לכל מכשיר!

קבלי עד 50,000 ₪ זיכוי בהחזרת מכשיר ישן!