איך לבחור את מכשיר הסרת שיער המתאים ביותר לעסק שלך

ברכות, הקמתם עסק עצמאי או שהחלטתם להתרחב ולהיכנס לתחום ריווחי ומבוקש של טיפולי הסרת שיער.  
רכישת מכונה להסרת שיער הינה השקעה בעלת משקל רב לעסק שלך,  השוק היום רוויי בחברות ומכשירים המציעים מערכות להסרת שיער במחירים שונים. אז איך תחליטו איזה מכשיר הינו הטוב ביותר עבורכם ועבור לקוחותיכם ומה חשוב לקחת בחשבון. בכתבה נעבור על כל הפרמטרים שחשוב שתבדקו לפני בחירת המכשיר.

מהן התמחויות הטיפולים אצלך בקליניקה?
השאלה הראשונה שנשאלת בעת רכישת מכשיר הינה מהם סוג הלקוחות אליהם אתם פונים ואם העסק שלכם מתמחה בתחומים נוספים חוץ מהסרות שיער. אם העסק שלכן מתמחה בטיפולי הסרות שיער בלבד מכשיר ה-  THR ICE +2 עשוי להיות הבחירה הטובה עבורכם, אך אם הקליניקה שלכם משלבת טיפולי הסרת שיער וטיפולי פנים מכשיר ALL IN ONE  כמו מכשיר ה- THR MAX3  התומך במספר טכנולוגיות מתקדמות ומעניק מגוון פתרונות לטיפולים אסתטיים בתחומים שונים עשוי להיות בחירה מתאימה יותר. 

כיום ישנן בשוק מגוון מערכות ALL IN ONE המשלבות מספר טכנולוגיות מתקדמות במכשיר אחד, המציעות פתרונות הן לטיפולי הסרת שיער והן לטיפולי פנים (אקנה, פיגמנטציה, חידוש העור וכו..) מערכת כזאת תוכל לחסוך לכם עלויות למול רכישת מספר מכשירים ובמקביל תוכלו למקסם את אפשרויות הטיפול אצלכם בקליניקה.

מהירות הטיפול
אנו חיים בעולם אינטנסיבי המטופלים שלנו רוצים הכל כאן, עכשיו ומהר, בעקבות ההתחדשות הטכנולוגית וכניסה לעולם הלייזר, זמני הטיפול של הסרת שיער התקצרו משמעותית. כיום קיימים מכשירי לייזר המציעים טיפול גוף מלא במחצית מהזמן שהיה בעבר, וכל זה בלי להתפשר על תוצאות אפקטיביות. ברכישת מכשיר להסרת שיער, חשוב לבדוק את גודל הספוט, העוצמה ומהירות הטיפול, ככל שהמכשיר משחרר יותר פולסים בשנייה כך הוא יהיה מהיר יותר. נתון נוסף שחשוב לבדוק הינו גודל הספוט. ככל שהספוט גדול יותר, כך שטח כיסוי הגוף במהלך הטיפול רחב יותר וזמני הטיפול מתקצרים.

טיפול מותאם אישית
על מנת להיות קליניקה מובילה המתמחה בהסרת שיער, חשוב למצוא מכשיר התומך ביכולת לטפל בכל סוגי וגווני העור, כולל שיער פלומתי ודק. חשוב לבדוק בכמה אורכי גל המכשיר תומך, כל אורך גל מתמקד בשכבות שונות בעור ובחלקים שונים בתוך זקיק השערה, שילוב של מספר אורכי גל בו זמנית נותן מענה טוב יותר להרס זקיק השיערה ובכך מאפשר לטפל בכל סוגי השיער (מלבד לשיער לבן) ובכל סוגי העור, כולל עור כהה ושזוף. 

מכשיר THR ICE QUATTRO תומך בשלוש אורכי גל בידית אחת ובכך נותנים מענה לבעלי עור בהיר, כהה ושזוף.  המכשיר מגיע עם 4 ראשים מגנטים מתחלפים בגדלים שונים המעניקים לכם מגוון אפשרויות טיפול והתאמה לצרכי הלקוחות שלכם.

ממשק עבודה לנוחות מקסימלית
חשוב לא להתפשר על נוחות השימוש במכשיר ולבחור במכשיר בעל תוכנית הפעלה קלה וידידותית לשימוש, העדיפו מכשיר בעל מסך תצוגה רחב, מערכת התומכת בשפה העברית או בשפות נוספות ועיצוב ארגונומי חדיש. הפיצ'רים הקטנים הופכים את העבודה היום יומית שלכם לקלה ונוחה לשימוש כך שתוכלו להשתמש בו בנוחות במשך שעות ארוכות ולהעניק לכמה שיותר לקוחות את השירות הטוב ביותר.

חוות דעת והמלצות על המכשיר
רגע לפני הרכישה של מכשיר לייזר להסרת שיער, אנו ממליצים לקרוא לעומק על מאפייני המכשיר, יתרונותיו לעומת מוצרים אחרים בשוק ולהבין לאור הניסיון, האם מדובר במכשיר שיספק לקהל שלכם את מלוא התמורה. בכל מקרה, כדאי לבצע מחקר על מכשירים ספציפיים ולהתייעץ עם לקוחות שעובדות איתו ולקבל הביקורות עליו. זה יעזור לכם להבין את היתרונות והחסרונות של המכשירים השונים ולקבוע איזה מהם הכי מתאים לעסק שלכם.
עדיף לפנות לחברות וותיקות המתמחות בטכנולוגיות כמו המרכז לטכנולוגיה אסתטית המלווה מזה 33 שנה אלפי לקוחות ברכישת טכנולוגיה והשתלבות בתחום האסתטיקה. ויכול להבין ולכוון אותך לאפשרויות מתאימות ביותר לסוג העסק שלך ולצרכים של הלקוחות שלך.

שירות ומדיניות אחריות
בסוף, עליכם להעריך את האחריות והתמיכה שיסופקו לכם על ידי החברה. ודאו שהמכשיר מגיע עם אחריות מקיפה המכסה תיקונים וחלפים. וודאו שהמכשיר מכוסה באחריות למשך שנה אחת לפחות, וכי לחברה יש מדיניות תיקונים וחלקי חילוף. חשוב לשים לב לכל הגבלות או תנאי האחריות. אנו במרכז לטכנולוגיה אסתטית מציעים מגוון מכשירים מקצועיים להסרת שיער בלייזר שיתאימו לתקציב שלכם ויענו על הצרכים הספציפיים של המכון שלכם. אנו גם מספקים הדרכה ותמיכה מקיפים כדי להבטיח שתפיקו את המרב מהמכשיר שלכם.